Kommunalvalg 2021 - hjælp os med at råbe dine politikere op

Bliv pedalkraft-støtte

Er der brug for flere og bedre cykelstier i din kommune? At børn kan cykle sikkert til skole? At cyklisters behov bliver taget lige så alvorligt som bilisters?

Det kommer ikke af sig selv. Den 16. november er der kommunal- og regionsvalg. Vi skal have de nyvalgte politikere til at huske cyklisterne og til at bruge cyklen til at skabe en grønnere og sundere verden.

Støt vores arbejde via MobilePay 818 155 - og hjælp os med at råbe dine politikere op. Du kan støtte månedligt eller med en enkelt donation.

Det bruger vi din støtte til:

Størstedelen af Cyklistforbundet’s indtægter er fonds- og puljebevillinger. Her er pengene øremærkede til specifikke projekter og kampagner - for eksempel Vi kan Cykle! og Alle Børn Cykler, hvor over 100.000 børn cykler med år efter år. Det er en vigtig indsats.

Med din støtte er du med til at sikre en anden og lige så vigtig indsats: Du støtter arbejdet for flere og bedre cykelstier i hele Danmark, for at børn kan cykle sikkert til skole, og for at cyklisters behov bliver taget lige så seriøst som bilister. Og du støtter arbejdet for, at cyklen bliver brugt som løftestang til en sund, grøn og bæredygtig verden.

Skattefradrag

Når du støtter Cyklistforbundet med en økonomisk gave, kan du få trukket beløbet fra i skat. Læs mere om hvordan på Cyklistforbundet.dk/skat.

Danmark har brug for flere cyklister, og cyklister har brug for bedre forhold. Du kan give cykelsagen en stærkere stemme.

SE OGSÅ

Medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet får du rabatter, indflydelse, medlemsmagasin og juridisk bistand ved en cykelulykke.

Se alle medlemsfordele

Det vil vi

Det arbejder vi for

Vi arbejder for at gøre cyklen til det oplagte og trygge valg i hverdagen for alle og for at skabe en sund og bæredygtig verden med cyklen som løftestang.

Læs Cyklistforbundets manifest

Få nyhedsbrevet

Hold dig opdateret på cykelområdet med vores månedlige nyhedsbrev.

Tilmeld dig her