Støt cykelsagen

Skal det være nemmere og mere sikkert at være cyklist? Skal vi bruge cyklen som løftestang til en sundere og grønnere verden? Støt Cyklistforbundets arbejde via MobilePay eller bankoverførsel.

Støt med måske 100 kr. 250 kr. 2500 kr. Du vælger helt selv beløb - vi takker for alle bidrag.

Hvis du støtter med 200 kr. eller over...

Cyklistforbundet er i dag godkendt af Skat som velgørende organisation. Det betyder bl.a, at donorer kan trække støttebeløb til Cyklistforbundet fra i skat, og testamentariske gaver bliver fritaget fra boafgift. For at fastholde godkendelsen skal 100 mennesker hvert år give Cyklistforbundet et personligt støttebidrag på minimum 200 kr.

Derfor: Hvis du støtter med 200 kr. eller over, beder vi dig hjælpe os med at dokumentere din donation over for Skat, så vi kan fastholde godkendelsen og de økonomiske fordele, som følger med. Det vil gøre en stor forskel for Cyklistforbundets økonomi.

Sådan gør du

Du udfylder denne formular og trykker på send:

På cykel mod en bedre verden

• Vi arbejder for at gøre cyklen til det oplagte og trygge valg i hverdagen for alle

• Vi arbejder for at skabe en sundere og mere bæredygtig verden med cyklen som løftestang.

Læs også

Det laver vi

Vi står bag indsatser, som får flere til at cykle, som gør det mere sikkert at cykle, og som bidrager til at bruge cyklen som løftestang til en sundere, grønnere og mere bæredygtig verden

Det laver vi

Organisationen

Vi er en demokratisk medlemsorganisation med hovedbestyrelse, landsmøde og lokalafdelinger. Bliv klogere på os som organisation.

Klik og læs

Bliv aktiv i cykelsagen

Gør en forskel. Få indflydelse. Brug frivillighåndbogen. Find en lokal afdeling.

Gå til Frivilligportalen