Giv Cyklistforbundet en særlig støtte i en svær tid

Klik her og støt via MobilePay 818 155

Danmark står i en vanskelig situation. Corona-virussen betyder en helt ny hverdag for os alle - inklusiv store økonomiske udfordringer for mange danskere og for mange brancher.

Det har også ramt Cyklistforbundet. Vi oplever lige nu et stort fald i indtægter fra vores butik Cyklistbutikken 1905, og vi har været nødt til at udsætte vores populære forårskampagne VI CYKLER TIL ARBEJDE til september.

Situationen giver os desværre en meget udfordret økonomi. Din støtte til vores arbejde vil gøre en kæmpe forskel og hjælpe os igennem en svær tid.

Støt arbejdet for cykelsagen nu

Du vælger helt selv det beløb, som du ønsker at støtte med - måske 50 kr., 250 kr. eller 1000 kr.

Beløbet kan du sende via MobilePay og bankoverførsel.

MobilePay: Klik og støt via MobilePay 818 155

Bankoverførsel: Sæt dit støttebeløb ind på bankkonto nr. 3001-0012725914.

Vi takker for alle bidrag - og husk: Du kan trække beløbet fra i skat.

Hvis du støtter med 200 kr. eller over...

Cyklistforbundet er i dag godkendt af Skat som velgørende organisation. For at fastholde den godkendelse skal Cyklistforbundet i år modtage et personligt støttebidrag på minimum 200 kr. fra 100 mennesker. Herefter kan fx donorer fortsat trække støttebeløb til Cyklistforbundet fra i skat, og testamentariske gaver bliver fritaget fra boafgift.

Derfor: Hvis du støtter med 200 kr. eller over, beder vi dig hjælpe os med at dokumentere din donation over for Skat, så vi kan fastholde godkendelsen og de økonomiske fordele, som følger med. Det vil gøre en stor forskel for Cyklistforbundets økonomi.

Sådan gør du

Du udfylder denne formular og trykker på send:

Vi beder om din hjælp, så vi fortsat kan arbejde for cykelsagen

• Vi arbejder for bedre forhold for cyklister

• Vi arbejder for at vende udviklingen, så flere og ikke færre cykler mest muligt i hverdagen

• Vi arbejder for, at Danmark bruger cyklen som løftestang til en sundere, grønnere og mere bæredygtig verden.

Støt Cyklistforbundets arbejde via MobilePay 818 155

MobilePay logo

Det laver vi

Vi står bag indsatser, som får flere til at cykle, som gør det mere sikkert at cykle, og som bidrager til at bruge cyklen som løftestang til en sundere, grønnere og mere bæredygtig verden

Alt om cykling

Gode cyklistguides

Gør din cykel forårs- og vinterklar. Tjekliste til køb af elcykel. Lær dit barn at cykle. Sæt hjelmen rigtigt. Og meget mere. Vi har guiden.

Se alle vores guides

Det vil vi

Høringssvar

Offentlige myndigheder inviterer løbende Cyklistforbundet til at kommentere lovforslag, udkast til bekendtgørelser, kommunale planer etc. Se vores høringssvar her