Mediepakke

Cykellegebanerne indeholder et stort potentiale for at gøre kommunens børn til cykelglade og cykelsikre børnecyklister. Derfor tilbyder Cyklistforbundet kommuner med en cykellegebane en mediepakke, som kommunen frit kan bruge i sin kommunikation til fx borgeren, læreren og pædagogen om den nye bane.

Vi har udviklet skabeloner og forslag til forskellige medier og platforme, som kan bruges og kombineres, som det giver bedst mening. Skabelonerne er designet, så de kan tilpasses forskellige anledninger til at gøre reklame for cykellegebanen. Det kan fx være ved skolestart, skolernes motionsdag og op til ferieperioder (sommer, påske, efterår), hvor forældrene er ekstra motiverede for at få sat fokus på deres barns cykeltræning og kan tilbydes inspiration til en sjov aktivitet.

Læs også

Til forældre

Du kan gøre meget for at hjælpe dit barn godt i gang med at cykle. Vi har samlet vores bedste råd til cykeltræning, guides og cykellege.

Gå til forældrehjørnet

Til skoler og daginstitutioner

Børn cykler, når voksne skaber mulighederne. Se vores tilbud og anbefalinger til pædagoger og lærere.

Gå til oversigten

Magasinet CYKLISTER

Et magasin om det, som cyklister går op i. CYKLISTER udkommer fire gange årligt - hver gang med et aktuelt tema.

Se magasinet