Glæd en, du holder af, med et medlemskab af Cyklistforbundet

Giv en anderledes julegave og gør en forskel for cykelsagen. Når du giver et medlemskab af Cyklistforbundet, er du med i kampen for flere og mere trygge cykelstier og bedre cykelforhold for børn og voksne i hele Danmark.

Prisen for et års gavemedlemskab er 350 kr. Din valgte gavemodtager får selvfølgelig adgang til alle medlemsfordele: Magasinet CYKLISTER fire gange årligt; rabatter på cykler, udstyr, ferier, sommerhuse og meget mere; juridisk bistand, hvis vedkommende som cyklist er ude for en trafikulykke; indflydelse på cykelsagen.

Du behøver ikke selv være medlem af Cyklistforbundet for at købe og give et gavemedlemskab.

Sådan gør du

• Du bestiller et gavemedlemskab via formularen herunder

• Du betaler efterfølgende via MobilePay eller bankoverførsel

• Du downloader og printer vores flotte gavebevis, som du kan pakke ind og give til din valgte gavemodtager.
    Obs. Gavebeviset, som du får adgang til efter bestilling, indeholder vigtig info til gavemodtager.

Det skal gavemodtager gøre:

Det eneste, som gavemodtager skal gøre, er at aktivere sit medlemskab via vores hjemmeside. Hvordan står på gavebeviset. Herefter sender vi velkomstbrev og medlemskort til gavemodtager.

Når det er tid til, at medlemskabet skal fornys første gang, er det op til gavemodtager at beslutte, om medlemskabet skal fortsætte. Det er gavemodtager, der får besked om fornyelse.

Bestil gavemedlemskab nu: