Cyklistforbundet i Lemvig

Bestyrelse | Arrangementer | Nyhedsbreve og indbydelser | Inspiration

Lemvig lokalafdeling

Lokalformand Helge Thomsen, mail: lemvig@cyklistforbundet.dk, tlf.: 97 83 62 29 eller 21 62 12 29

Vi arbejder for:

• at styrke folkesundheden og miljøet i Lemvig Kommune gennem forøget cykeltrafik.

• at det skal være sikkert, nemt og sjovt at cykle i Lemvig Kommune for alle.

• at Lemvig skal være en af Danmarks bedste cykelkommuner.

Det skal være sikkert, nemt og sjovt at cykle Læs mere ...

____________________________________________________________________________________________________

Cyklistforbundets formand har sendt en skrivelse ud til alle afdelinger, heri står bl.a.:

Efter statsministerens pressemøde i går aftes og hendes opfordringer til Danmark og danskerne ifm. Corona-virusset, er det eneste naturlige, at Cyklistforbundet også følger anbefalingen om at aflyse og udskyde alle ikke-nødvendige arrangementer indtil videre.

For en del af vores afdelinger er generalforsamlingen det næste arrangement i kalenderen. Dem opfordrer vi til bliver aflyst/udsat. Cyklistforbundets hovedbestyrelse har besluttet, at de siddende bestyrelser er fungerende og beslutningsdygtige - uanset vedtægternes ordlyd - indtil situationen igen tillader større forsamlinger, og generalforsamlingen kan gennemføres. Vi opfordrer til, at alle andre indendørs arrangementer i regi af Cyklistforbundet også aflyses.

Afdelingen siger

Orientering om sommerens arrangementer i 2020

Læs lokalafdelingsformand Helge Thomsens orientering

Ugentlige cykelture fra Mathilte Kaj - Som Vinden Blæser - hver onsdag kl 9:30. Om vinteren cykler vi 25-30 km. Om sommeren lidt mindre.

Store cykeldag den 21. juni

Igen i år arrangerer vi Store Cykeldag i samarbejde med Lemvig Kommune. Læs mere senere når turen er endeligt planlagt.

Inspiration til gode cykeloplevelser

Find din næste cykeloplevelse i vores katalog - Cykelkatalog

Bestyrelse

Lokalformand