Bliv medlem og få en gratis bog

Gode vilkår for cyklister kommer ikke af sig selv

Cyklistforbundet er dit talerør til politikere og beslutningstagere. Vi arbejder målrettet og vedholdende for at sætte cyklen højt på den politiske dagsorden og skabe et cykelvenligt samfund. Du kan støtte vores arbejde ved at blive medlem.

Vi arbejder for et cykelvenligt samfund, hvor:

• Cyklister har høj prioritet på den politiske dagsorden

• Det er nemt og sikkert at bruge cyklen i hverdagen på landet og i byerne

• Flere cykler mere - fordi det både er sundt for den enkelte og hele vores samfund

Lige nu får du gratis bogen Cykelture i Danmark i velkomstgave, når du melder dig ind. Du sparer 299 kr.

Tilbuddet gælder for et personligt årsmedlemskab til kr. 350 kr. Medlemskabet fornyes automatisk når det udløber.

OBS! Tilbuddet gælder så længe lager haves

Om bogen

CYKELTURE I DANMARK er den ultimative guide til spændende cykelture i hele landet - med hele 84 ture fordelt på Jylland, Fyn, Sjælland og øer.

Email findes allerede i vores system - måske er du allerede medlem?
Vi har tekniske problemer, prøv igen senere.
Vi sender dig videre til betaling

Persondata

Vi registrerer dit navn, adresse, mail-adresse (samt telefonnummer og fødselsår, hvis du opgiver det) i vores medlemsystem. Hvorfor vi gør det, og hvordan vi behandler dine personlige data, kan du læse i vores persondatapolitik.

Det arbejder Cyklistforbundet for:

Det skal være nemt og sikkert at cykle i hele Danmark

Alle børn skal kunne cykle i hverdagen

Det skal være let og billigt at tage sin cykel med tog, bus og færge

Der skal anlægges flere og bedre cykelstier både i byerne og på landet

Medlemsfordele

Stærke medlemsrabatter

Som medlem af Cyklistforbundet får du op til 20% rabat på cykler, cykelgrej, cykelleje, friluftsudstyr, delebiler m.m. hos vores samarbejdspartnere.

Se alle rabatter

Magasinet CYKLISTER

Et magasin om det, som cyklister går op i. CYKLISTER udkommer fire gange årligt - hver gang med et aktuelt tema.

Se magasinet

Få juridisk bistand ved en cykelulykke

Som medlem kan du få fem timers gratis bistand hos Cyklistforbundets advokat, hvis du som cyklist er ude for en trafikulykke.

Læs mere om juridisk bistand

Det vil vi

Se Cyklistforbundets arbejdsprogram, vores høringssvar, indsatsområder og formandens ledere

Cykelferie for begyndere

Vil du ud på en længere cykeltur med overnatning - men i tvivl om hvordan du kommer afsted? Så brug denne guide.

Cykelleg: Kom godt i gang

Det første skridt til at kickstarte cykelglæden og blive en glad og sikker børnecyklist er cykelleg.

7. februar 2024

”Derfor skal I cykle i børnehaven”

Børnehuset Pilehytten oplevede, hvordan cykellege fra Cyklistforbundet fik børn i børnehaven til at blive cykelklar til skolen. Sidste år cyklede over 22.000 børn med i vores børnehavekampagne Vi kan cykle!.
Tilmelding er åben nu.

Læs mere og tilmeld her

9. januar 2024

Døde bymidter kan få mere liv med ordentlige cykelforhold

Cyklistforbundet har screenet 14 byer, som er med i et nyt lovforslag om at skabe mere liv i døde bymidter. Men ingen af de 14 forsøgsbyer har tilfredsstillende cykelforbindelser til hovedgaden, og det er en kæmpe del af problemet, mener Cyklistforbundet, der har to forslag til at forbedre forsøgsordningen markant.

8. december 2023

En national cykelstrategi skal gi’ til både samfund og cyklister

Cyklisterne i Danmark fik en tidlig julegave, da transportminister Thomas Danielsen (V) forleden fortalte, at han sætter gang i arbejdet med en ny national cykelstrategi. I Cyklistforbundet letter vi på nissehuen over den udmelding. Men inden julestemningen løber helt af med os, så lad os se på, om vi som cyklister og samfund får den gave, som vi ønsker os.